Ostatnie newsy

iAd - tańsze kampanie, więcej pieniędzy dla deweloperów

Apple postanowiło zmienić swoją politykę, jeśli chodzi o sprzedawanie mobilnych reklam na platformie iAd. Na początku jeśli ktoś chciał odpalić taką kampanię, musiał wyłożyć milion zielonych. W między czasie kwotę tę obniżono do 500 tysięcy, potem do 300, a teraz już za 100 tysięcy USD można mieć własną kampanię w iAd.

 

Wszystko to dlatego, że Apple straciło 4% udziałów w rynku reklam mobilnych w stosunku do wyników z 2010 roku, zajmując trzecie miejsce z 15% udziałów. Tymczasem do przodu idzie Google z 24% (19% w 2010 roku), a na drugim miejscu jest firma Millennial Media z 17-procentami. Dodatkowo Apple postanowiło bardziej zachęcić autorów aplikacji do korzystania z platformy iAd, obniżając prowizję, którą pobiera jabłuszko z 40 do 30%, dzięki czemu więcej pieniędzy pozostanie w kieszeni deweloperów.

O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję