Cyfrowy Polsat i Polkomtel nawiązują współpracę
Cyfrowy Polsat, największa grupa medialna w Polsce, oraz Polkomtel, wiodąca firma telekomunikacyjna będąca operatorem sieci Plus, nawiązały współpracę w zakresie wprowadzenia oferty usług łączonych oraz wzajemnej sprzedaży swoich standardowych produktów.
W wyniku podjętej współpracy Cyfrowy Polsat zaoferuje swoim abonentom specjalną ofertę usług telefonii komórkowej firmy Polkomtel, a klienci Polkomtela będą mogli skorzystać z dedykowanej im oferty usług telewizyjnych największej w Polsce platformy satelitarnej. Klienci niekorzystający dotychczas z usług żadnej z firm będą mogli nabyć ofertę łączoną, otrzymując dodatkowe korzyści dla każdej z usług. Jednocześnie standardowe oferty Polkomtela i Cyfrowego Polsatu zostaną wprowadzone do obydwu sieci sprzedaży.
Współpraca Cyfrowego Polsatu i Polkomtela oznacza uatrakcyjnienie ofert obu firm, dodatkowe korzyści dla użytkowników kupujących usługi obu operatorów, wzrost potencjału sprzedaży w wyniku dotarcia z atrakcyjnym produktem do abonentów partnera, zwiększenie dostępności usług obydwu operatorów poprzez wzajemną sprzedaż i obsługę klienta w punktach sprzedaży oraz w konsekwencji zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów.
– W obliczu licznych aliansów i partnerstw strategicznych na rynku medialno-telekomunikacyjnym Polkomtel od dawna był dla nas naturalnym potencjalnym partnerem biznesowym. Dzięki nawiązanej współpracy możemy połączyć potencjał zakupowy około 14 milionów klientów Polkomtela, którzy teraz otrzymają dostęp do usług telewizyjnych, i ponad 11 milionów osób w 3,5 milionach polskich gospodarstw domowych korzystających obecnie z usług Cyfrowego Polsatu. To partnerstwo to także możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz szersze wykorzystanie naszych sieci sprzedaży – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu S.A.
– Celem naszych wspólnych działań jest osiągnięcie synergii zarówno w obszarze sprzedaży, jak i oferty – mówi Tobias Solorz, Członek Zarządu Polkomtel S.A. – Nie tylko zwiększy się liczba punktów, w których klienci będą mogli nabyć usługi obu firm, ale, co równie ważne, osoby korzystające z usług u obu operatorów otrzymają dodatkowe korzyści.
Rozpoczęcie wzajemnej sprzedaży ofert we wszystkich punktach sprzedaży obu operatorów planowane jest na początek drugiego kwartału bieżącego roku.
O Cyfrowym Polsacie:
Cyfrowy Polsat to największa grupa medialna w Polsce, którą tworzą spółki: Cyfrowy Polsat – największa w Polsce i czwarta co do wielkości w Europie platforma satelitarna – oraz Telewizja Polsat – najstarszy nadawca komercyjny oferujący 15 popularnych kanałów telewizyjnych, w tym dwa HD (Polsat, Polsat HD, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra, Polsat Futbol, Polsat Sport News, Polsat News, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat Crime & Investigation, Polsat Jim Jim, TV Biznes), generujących oglądalność na poziomie ok. 20%. Platforma Cyfrowy Polsat posiada ponad 3,5 mln abonentów. Zapewnia dostęp do ponad 90 kanałów polskojęzycznych, w tym 25 kanałów HD. Wszyscy użytkownicy platformy mają do dyspozycji usługi PPV/VOD Domowa Wypożyczalnia oraz catch-up tv. Platforma posiada własną fabrykę dekoderów. Od września 2008 r. świadczy usługi telefonii komórkowej jako infrastrukturalny MVNO. Od lutego 2010 r. oferuje szerokopasmowy dostęp do Internetu w bezprzewodowej technologii HSPA+, a od września 2011 r. - Internet mobilny w najnowocześniejszej technologii LTE. Od maja 2008 r. Cyfrowy Polsat jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.