i-Blue PS-3200 z Nemerixem
Czułość i-Blue to -152 dBm (-182 dBW). Nie jest to rewelacyjna wartość, jednak w zupełności powinna wystarczyć do pracy odbiornika wewnątrz auta. Czasy ustalania pozycji (TTFF - Time To First Fix) w czasie startu gorącego, ciepłego i zimnego, to odpowiednio 5s, 34s i 46s. Zupełnie przyzwoicie, choć ten pierwszy powinien być nieco krótszy. Niepokojący jest tylko czas reakwizycji, podawany jako poniżej 3s, podczas gdy standardem dziś są wartości poniżej 1s. Protokołem komunikacji jest NMEA v.3.01 (Datum WGS-84), szybkość transmisji wynosi 115 200 bps. Wymiary i-Blue (69.6mm x 47.3mm x 19.2mm) są bardzo zbliżone do BT-338, masa również: 72g.
Odbiornik dysponuje gniazdem MMCX do podłączenia anteny zewnętrznej. Pozostałe parametry i-Blue można znaleźć witrynie producenta. W komplecie jest zwijany kabel z końcówkami USB - miniUSB, wyposażony w przejściówki do zasilania z wtyczkami 230V i 12V. Dodano też gumową, antypoślizgową podkładkę.
i-Blue dystrybuowany jest również przez tajwańskie firmy Transystem i Macrotec Eletronic. Doniesienia w sieci wspominają, że faktycznym projektantem odbiornika jest właśnie Transystem. Jak zwykle w przypadku firm z Dalekiego Wschodu trudno jest to potwierdzić. Oferty i-Blue np. na austriackim ebay.at są wyceniane na 94,99 EUR (plus koszty wysyłki). W bardziej znanych internetowych sklepach z akcesoriami GPS PS-3200 jeszcze się chyba nie pojawił.