Chris Walshie na swoim Twitterze napisał, że odblokowanie telefonu z systemem Windows Phone 7 przy pomocy usługi ChevronWP7 Labs, będzie kosztowało 9 dolarów, czyli około 25 złotych (płatne tylko raz). Będzie to rozwiązanie zatwierdzone przez Microsoft. ChevronWP7 Labs ma przede wszystkim umożliwić deweloperom zaczynającym swoją przygodę z systemem Microsoftu instalację napisanych przez siebie aplikacji na urządzeniu, bez konieczności płacenia 100 dolarów rocznie za udział w programie deweloperskim. Przy okazji pozwoli także na instalację aplikacji stworzonych przez społeczność, które z różnych przyczyn nie mogły znaleźć się w Marketplace.
Światowy lider technologii nawigacyjnej GPS firma Mireo (www.mireo.hr), we współpracy z lokalnym dostawcą najdokładniejszej mapy Polski, Spółką Emapa, wprowadził na polski rynek nową aplikację do nawigacji GPS - DON’T PANIC. Adresowany do polskiegoużytkownika program to rozwiązanie typu turn-by-turn przeznaczone na smartfony wyposażone w system operacyjny iOS (iPhone) oraz popularnego Androida. Do podstawowych zalet aplikacji należą: szybkość działania, przyjazny interfejs i dokładne mapy. Pod względem szybkości i precyzji wytyczania trasy DON’T PANIC dystansuje wszelkie aplikacje do nawigacji dostępne dotychczas na polskim rynku.
Znany Polski producent map cyfrowych firma IMAGIS S.A., informuje o premierze swojej najnowszej wersji nawigacji MapaMap na urządzenia mobilne z systemem Android. W pierwszej kolejności nawigacja na Androida pojawi się na polskim rynku wraz z urządzeniami naszych partnerów, a następnie będzie dostępna w sklepie internetowym Android Market.
Wczoraj, na swoim blogu, Google poinformowało o rozpoczęciu dystrybucji nowej wersji Android Marketu dla telefonów wyposażonych w system Android 2.2 lub nowszy. Przebudowano w niej całkowicie interfejs aplikacji (niektórzy zauważą zapewne podobieństwo do Marketplace z Windows Phone 7) oraz dodano możliwość kupowania książek i filmów (dwa ostatnie tylko w USA). Dzięki nowemu układowi programu, łatwiej ma być odnaleźć ciekawe aplikacji. Oprócz nowego UI, dodano też specjalne kolekcje takie, jak na przykład „Propozycje redakcji”.
Tagi:
W końcu mamy oficjalne informacje na temat Gingerbread’a dla telefonu Desire Z. Jak informuje portal pocketnow.com, na profilu rumuńskiego oddziału HTC w portalu Facebook pojawił się wpis informujący o tym, że testy nowego systemu są już w ostatniej fazie i w nadchodzących tygodniach powinniśmy otrzymać powiadomienie o dostępnej aktualizacji. Do końca lipca wszyscy użytkownicy Desire Z mają już mieć możliwość pobrania i zainstalowania nowego systemu.
07 lipca 2011 roku - posiadacze Xperii™ neo oraz Xperii™ pro, dwóch smartfonów nowej generacji działających na platformie Android, będą jeszcze bliżej swoich znajomych i bliskich, dzięki możliwości rozmowy twarzą w twarz za pomocą najnowszej wersji Skype dla Android!
Szereg nowych funkcji i wygoda obsługi – dzięki nowemu oprogramowaniu NAVIGON Flow kierowcy otrzymują obie te rzeczy. Przejrzysty układ pozwala łatwo znaleźć potrzebne informacje i ustawienia. Inżynierowie NAVIGON przez dwa lata pracowali nad nowym oprogramowaniem, które wyznacza nowe standardy w dziedzinie przyjaznego interfejsu użytkownika.
W Android Markecie pojawiła się kolejna odsłona popularnego komunikatora IM+ dla systemu Android. Program oferuje dostęp do wielu kanałów komunikacji w jednym programie, do wyboru mamy m.in. Skype, Facebook Chat i inne. Aplikację można nabyć w cenie 9.99 USD lub skorzystać z bezpłatnej wersji ograniczonej. Lista zmian poniżej.
AutoMapa, jako pierwszy system nawigacji, błyskawicznie zareagowała na zmiany, które zaszły na autostradzie A2 i wprowadziły w mapach odpowiednie zmiany!.
Po raz dwunasty w tym roku AutoMapa zaktualizowała dane SmartRoutes będące statystycznym obrazem ruchu drogowego w Polsce! Nowe dane SmartRoutes będą niezwykle przydatne dla osób, które ruszają w wakacyjne podróże z urządzeniami nawigacyjnymi, które nie posiadają dostępu do Internetu. Dzięki statystycznemu obrazowi ruchu drogowego w Polsce, posiadacze takich zestawów mogą poruszać się po drogach w oparciu o dane z setek milionów kilometrów, które pokonali inni użytkownicy dróg.