Od jakiegoś roku WhatsApp ma już infrastrukturę będącą w stanie obsługiwać kilka urządzeń jednocześnie bez konieczności posiadania głównego telefonu podłączonego cały czas do internetu. Na razie jednak wykorzystywana jest jedynie do obsługi aplikacji dla komputerów.
Niedługo miną 4 lata od bardzo chłodno przyjętej zapowiedzi mobilnego Diablo Immortal. Do tej pory tytuł ten nie miał konkretnego terminu premiery, ale w tym tygodniu twórcy w końcu zdecydowali się ustalić konkretną datę.
Tagi:
W mijającym tygodniu zarządcy dwóch największych sklepów z aplikacjami, czyli Google i Apple ogłosiły swoje pomysły na pozbycie się starych i zapomnianych aplikacji ze swoich katalogów. Oba prezentują też różne podejście.
Tagi:
Polacy nie mieli okazji poznać Google Wallet, ponieważ usługa zdążyła zmienić nazwę zanim do nas dotarła (wtedy już nazywała się Android Pay). Wygląda jednak na to, że marka ta może powrócić.
Większe grupy okazały się sporym hitem w komunikatorze Telegram, czego najwyraźniej pozazdrościł mu WhatsApp. Twórcy komunikatora ogłosili bowiem rozpoczęcie udostępniania nowej sekcji “Społeczności” zawierającej duże grupy (np. danej szkoły) mogące dzielić się na mniejsze (np. klasy).
Kilka lat temu Apple udostępniło własną aplikację ułatwiającą migrację danych z Androida na iOS bez konieczności ręcznej zabawy z migracją tych danych do jakiejś chmury, która synchronizuje się również z iOS. Teraz na podobny ruch zdecydowało się Google.
Tagi:
Twórcy usługi Proton Mail chwalącej się dbaniem o prywatność użytkowników oraz oferującej szyfrowanie wiadomości end-to-end ogłosili właśnie udostępnienie stabilnego wydania aplikacji kalendarza dla Androida.
Tagi:
W sierpniu zeszłego roku Google w końcu dodało do oficjalnego klienta YouTube dla iOS obsługę trybu PiP (Picture-in-Picture). Niestety, nie w pełni, bo była ona eksperymentalna i trzeba było ją ręcznie włączyć na specjalnej stronie. Niestety, niedawno opcja ta z niej zniknęła.
Tagi:
Lata temu Google stworzyło specjalny smartfon z dodatkowymi czujnikami, dzięki którym był on w stanie tworzyć trójwymiarowe skany otoczenia, co z kolei pozwalało na dość dokładne tworzenie rozszerzonej rzeczywistości. Projekt w takiej postaci ostatecznie został jednak porzucony na rzecz rozwiązań w pełni programowych.
Popularność Call of Duty Mobile, PUBG czy Fortnite na urządzeniach mobilnych jest trudna do podważenia. Trudno się więc dziwić, że kawałek tego rynku chciałby dla siebie zdobyć także Ubisoft, który do tej pory nie miał większych sukcesów na tym polu.
Tagi: