Parę miesięcy temu Google uruchomiło swoją usługę Instant, która polega na wyświetlaniu wyników wyszukiwania podczas wpisywania zapytania. Teraz ta usługa trafiła też na mobilne urządzenia. Google Instant na mobilne urządzenia jest jeszcze w fazie beta i działa wyłącznie na urządzeniach z iOS oraz Androidem 2.2 i działa na razie tylko z amerykańską wersją wyszukiwarki.
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Strategy Analytics podsumowało drugi i trzeci kwartał b.r. jeżeli chodzi o sprzedaż tabletów na świecie. Jak się można było spodziewać 95% sprzedanych tabletów, to były urządzenia z logo jabłka, których się sprzedało 3,3 mln. w II kw., oraz 4,2 mln. w III kw. Odpowiednio urządzeń opartych na innych systemach (Android, Windows) sprzedało po ok. 200 tys. zarówno w II jak i III kwartale b.r. Największą niewiadomą jest w tej chwili ile z tego tortu uda się wykroić Samsungowi i jego tebletowi.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Jak pokazuje ostatni raport „Stan sieci mobilnej” Opera Mini umożliwia użytkownikom na całym świecie oszczędności na rachunkach telefonicznych rzędu 2,28 miliardów miesięcznie. Największe korzyści z technologii kompresji w Operze Mini, która redukuje rozmiar strony o 90%, czerpią użytkownicy w USA i Nigerii. Amerykanie oszczędzają dzięki niej 144 dolary, zaś Nigeryjczycy – 44 dolary miesięcznie.
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Warszawa, 28 października 2010 r. - HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, uruchamia wartą wiele milionów dolarów, nową kampanię reklamową w regionie EMEA - ‘Here’s an Idea‘ (Mamy taki pomysł), podkreślającą mnogość innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych w ostatnim czasie do swoich nowych telefonów. Kampania ‘Here’s an Idea‘ kontynuuje sukces kampanii ‘YOU’, która była prowadzona w 2009 roku i w znaczącym stopniu przyczyniła się do dwukrotnego powiększenia świadomości marki HTC.
Tagi: