Ostatnie newsy
- 22
- Cze

- 22
- Cze
Agencja marketingowa Frost & Sullivan opublikowała prognozę rozwoju rynku marketingu bezprzewodowego. Obecnie branża ta boryka się z licznymi problemami, zarówno w zakresie technicznym, jak i prawnym, by nie wspomnieć o obawie konsumentów przed zalewem niechcianych reklam. Z biegiem czasu ma się to jednak zmienić.Allison Webb z Frost & Sullivan podaje jako najistotniejsze kwestie do rozwiązania efektywne wdrożenie sieci trzeciej generacji oraz wypracowanie standardów na polu technologicznym (kompatybilność, zabezpieczenia), prawnym (regulacje dotyczące ochrony danych) i wreszcie samego marketingu (formy reklamy bezprzewodowej). Webb nie zapomina też o konsumentach, których trzeba przekonać do zalet takiego rodzaju działań marketingowych.Zdecydowanie najbardziej kłopotliwy jest w tej chwili jednak brak infrastruktury dla bezprzewodowego marketingu, ale też dla e-commerce w ogóle. Dostarczane treści są dość ubogie, a warunki zawierania transakcji pozostawiają wiele do życzenia. Rozwiązaniem tego problemu mają być sieci 3G - kiedy już się rozpowszechnią.Dzięki nowym możliwościom technicznym e-commerce, a w tym i marketing, przeżyją prawdziwy boom. Frost & Sullivan ostrożnie szacuje, że w 2006 roku w samej Europie Zachodniej rozesłanych zostanie 37 mld bezprzewodowych reklam i informacji marketingowych, co daje wartość 12 mld USD. Zyski z samych bannerów reklamowych mają wzrosnąć dziewięciokrotnie.Według agencji kampanie reklamowe staną się o wiele efektywniejsze, po pierwsze ze względu na autentyczną interaktywność i bogate, multimedialne treści, a po drugie ze względu na większą precyzję w doborze grup docelowych. Akceptacja dla elektronicznej reklamy wśród użytkowników urządzeń bezprzewodowych ma w 2006 roku sięgnąć aż 65%, a to dzięki temu, że nowe technologie umożliwią dostarczenie każdemu dokładnie tych informacji, które go interesują i które uzna on za wartościowe. Pod warunkiem, że kampanie reklamowe rzeczywiście będą tak profesjonalnie przygotowane... Internetnews o perspektywach bezprzewodowej reklamy
- 21
- Cze

- 21
- Cze

- 21
- Cze

- 21
- Cze

- 21
- Cze

- 21
- Cze

- 21
- Cze

- 21
- Cze

- 20
- Cze

- 20
- Cze

- 20
- Cze

- 20
- Cze
- 20
- Cze

- 20
- Cze
Zastosowany chipset w nowym Clie oferuje niespotykaną dotychczas rozdzielczość(320x320) oraz 16 bitowy kolor, a ograniczenie palety barw do 256 kolorów w wersji handlowej wynika jedynie z braku obsługi większej ilości kolorów przez system Palm OS 3.5, który standardowo jest instalowany na nowych Clie. Firma Red Mercury wykorzystując ten fakt udostępnia na swoich stronach internetowych program pod nazwą Sixteen, który po instalacji na palmtopie pozwala przeglądać zdjęcia w 16 bit kolorze przy pełnej rozdzielczości wynoszącej 320x320. W obecnej chwili program ten jest jedynym takim rozwiązaniem a na jego korzyść oprócz umożliwienia przeglądania zdjęć w 16 bitowym kolorze jest fakt, iż jest on udostępniany bezpłatnie. Program jest do pobrania jest tu, więcej informacji można uzyskać pod tym URLem
- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 19
- Cze

- 18
- Cze

- 18
- Cze

- 18
- Cze

- 18
- Cze


- 18
- Cze
