Wydrukuj tę stronę

Adidas kupuje twórców aplikacji pod marką Runtastic

07 sierpień 2015 Autor :  
Mierzenie naszych osiągnięć sportowych przy pomocy smartfonów, inteligentnych zegarków czy opasek fitness stało się dzisiaj czymś powszechnym. Nic dziwnego więc, że "stare" firmy powiązane ze sportem starają się znaleźć swoje miejsce także na cyfrowym rynku. Jednym z przykładów jest Nike ze swoim oprogramowaniem Nike+ czy opaskami Fuelband. Teraz do wyścigu postanowił dołączyć Adidas.

Jednak zamiast tworzyć własne rozwiązania, koncern zdecydował się na zakup firmy rozwijającej aplikacje mobilne, usługi oraz akcesoria pod marką Runtastic. Jak donoszą redaktorzy z portalu TechCrunch, zespół po sfinalizowaniu transakcji zachowa pewną niezależność od Adidasa. Oprócz tego zyska również większe środki na rozwój nowych produktów.

Nie należy się natomiast spodziewać zlikwidowania abonamentu za dodatkowe opcje i udostępniania ich wszystkim użytkownikom za darmo.

Tag :


Artykuły powiązane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję