Wydrukuj tę stronę

Palm w Kolumbii

04 lipiec 2001
Autor :   Chamernik, Piotr
Palm zamierza wejść na kolumbijski rynek masowy i opracował już strategię mającą urzeczywistnić ten cel. Palm współpracował w ostatnich latach z przedsiębiorstwami z Kolumbii. Produkty będą oferowane w sieciach sklepów i centrach handlowych. W Kolumbii Palm jest reprezentowany przez Brightpoint. Generowane jest tam 4% ogólnych dochodów ze sprzedaży produktów Palma w Ameryce Łacińskiej. Z Brighpointem współpracuje 300 kolumbijskich twórców sprzętu i oprogramowania. WSRN.com
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję