Wydrukuj tę stronę

Mniej dynamiczny rozwój <I>m-commerce</I>

10 maj 2001
Autor :   ,
Po początkowym zachwycie możliwością dokonywania zakupów za pomocą urządzeń bezprzewodowych ich użytkownicy nagle zaczęli trzeźwo patrzeć na tego typu usługi. Liczba chętnych do zawierania elektronicznych transakcji radykalnie się zmniejsza - w ciągu pół roku spadła w Europie i Japonii o połowę i więcej, a w USA zmniejszyła się aż jedenastokrotnie.Ta tendencja spowodowana jest przede wszystkim przez dwa podstawowe problemy związane z elektronicznymi zakupami: niezbyt jeszcze rozwinięte zabezpieczenia i niewielki wybór oferowanych towarów. Przyczyną może być też opadnięcie entuzjazmu dla szeroko reklamowanych e-zakupów, które przestały już być ekscytująca nowością.Ponieważ jednak operatorom sieci komórkowych ze względów finansowych zależy na rozwoju m-commerce, promują oni - zwłaszcza w Europie - przynajmniej drobne rozliczenia (w rodzaju opłat parkingowych) za pośrednictwem telefonów komórkowych. Więcej
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję