Sony opracował moduł Bluetooth, który do komputerków firmy jest podłączany do dolnego portu komunikacyjnego. Jest to alternatywa dla mającego wkrótce nadejść modułu InfoStick. Dzięki niemu, użytkownik komputerka może wykorzystać telefon z Bluetooth jako modem, nie wyciągając go nawet z torby, czy kieszeni. Ponadto można realizować operację HotSync bez podłączania go do komputera stacjonarnego. Waży jedyne 12g. Co ciekawe, PEGA-BT700 pasuje do wszystkich modeli Clie, jakie dotąd firma Sony wypuściła na rynek! Sony Japan
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Afterburner 3.0z (Update) dodatek do Hackmaster'a umożliwiający podkręcenie naszych maszynek. W wersji 3.0z poprawiono znane błędy w stosunku, co do niedawno opublikowanej wersji. Niezarejestrowany program posiada ograniczenie ustawienia maksymalnej częstotliwości, która i tak jest spora i wynosi 37MHz.
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Nawet, jeżeli jesteś szczęśliwym posiadaczem palma z dużą ilością ramu, to warto mieć ten program. PZ umożliwia pakowanie i późniejsze rozpakowywanie aplikacji. Program może pracować również jako manager plików, potrafiący zmieniać atrybuty programów i je kasować. Pozwala on na oszczędzenie znacznej ilości pamięci RAM. Download
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Agencja marketingowa Frost & Sullivan opublikowała prognozę rozwoju rynku marketingu bezprzewodowego. Obecnie branża ta boryka się z licznymi problemami, zarówno w zakresie technicznym, jak i prawnym, by nie wspomnieć o obawie konsumentów przed zalewem niechcianych reklam. Z biegiem czasu ma się to jednak zmienić.Allison Webb z Frost & Sullivan podaje jako najistotniejsze kwestie do rozwiązania efektywne wdrożenie sieci trzeciej generacji oraz wypracowanie standardów na polu technologicznym (kompatybilność, zabezpieczenia), prawnym (regulacje dotyczące ochrony danych) i wreszcie samego marketingu (formy reklamy bezprzewodowej). Webb nie zapomina też o konsumentach, których trzeba przekonać do zalet takiego rodzaju działań marketingowych.Zdecydowanie najbardziej kłopotliwy jest w tej chwili jednak brak infrastruktury dla bezprzewodowego marketingu, ale też dla e-commerce w ogóle. Dostarczane treści są dość ubogie, a warunki zawierania transakcji pozostawiają wiele do życzenia. Rozwiązaniem tego problemu mają być sieci 3G - kiedy już się rozpowszechnią.Dzięki nowym możliwościom technicznym e-commerce, a w tym i marketing, przeżyją prawdziwy boom. Frost & Sullivan ostrożnie szacuje, że w 2006 roku w samej Europie Zachodniej rozesłanych zostanie 37 mld bezprzewodowych reklam i informacji marketingowych, co daje wartość 12 mld USD. Zyski z samych bannerów reklamowych mają wzrosnąć dziewięciokrotnie.Według agencji kampanie reklamowe staną się o wiele efektywniejsze, po pierwsze ze względu na autentyczną interaktywność i bogate, multimedialne treści, a po drugie ze względu na większą precyzję w doborze grup docelowych. Akceptacja dla elektronicznej reklamy wśród użytkowników urządzeń bezprzewodowych ma w 2006 roku sięgnąć aż 65%, a to dzięki temu, że nowe technologie umożliwią dostarczenie każdemu dokładnie tych informacji, które go interesują i które uzna on za wartościowe. Pod warunkiem, że kampanie reklamowe rzeczywiście będą tak profesjonalnie przygotowane... Internetnews o perspektywach bezprzewodowej reklamy