Apple rezygnuje w własnej usługi wymiany reklam iAd

17 styczeń 2016
Autor :  
Jak być może wiecie, Google dominuje na rynkach reklamy cyfrowej. Zarówno tej na stronach internetowych, jak i tej w aplikacjach. Jakiś czas temu Apple postanowiło zawalczyć o pieniądze z reklam wyświetlanych na urządzeniach z logo nadgryzionego jabłka i stworzyło własną platformę o nazwie iAd.

Po kilku latach jej istnienia firmie z Cupertino jednak nie udało się zyskać większego udziału w rynku i zapadła decyzja o rezygnacji z iAd. Jak można przeczytać na łamach portalu The Verge, iAd zostanie zamknięty 30 czerwca tego roku. Do tego czasu obecni członkowie mogą jeszcze przesyłać nowe reklamy o odbierać wypłaty. Jednak możliwość rejestracji nowych aplikacji czy deweloperów została już zablokowana.

Oczywiście nie jest wykluczone, że Apple wróci jeszcze do reklam ze zmodyfikowaną w jakiś sposób wersją iAd, ale sama firma na razie milczy na ten temat.



O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję