Wydrukuj tę stronę

OnePlus wprowadza rozszerzoną gwarancję dla OnePlus Two

04 listopad 2015 Autor :  
Druga generacja "pogromcy flagowców" nie ma nie łatwo. Najpierw producent zawiódł wiele osób usuwając obsługę NFC czy nadal nie dodając wsparcia dla szybkiego lub bezprzewodowego ładowania. Teraz poniekąd kolejna wpadka - producent wprowadził właśnie do sprzedaży pakiet rozszerzonej gwarancji dla OnePlus Two. Co w tym złego? Osoby, której już kupiły urządzenie nie mogą go dokupić.

Z rozszerzonej gwarancji skorzystać mogą jedynie osoby kupujące smartfona po wprowadzeniu pakietu do sprzedaży. Co więc tracą dotychczasowi klienci? Jak pisze serwis Android Police, ochronę przed przypadkowym zalaniem i fizycznym uszkodzeniem oraz możliwość zgłoszenia uszkodzenia na całym świecie. To wszystko oczywiście nie za darmo - za 12 miesięcy ochrony przyjdzie dopłacić do urządzenia 40 € (około 170 zł), a za 24 miesiące 65 € (około 275 zł).

W sklepie dla mieszkańców Unii Europejskiej pakiet oferowany jest we współpracy z firmą simplesurance, natomiast w wersji dla Indii partnerem została spółka B2X.

Tag :


Artykuły powiązane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję