Sama gra doczekała się jednak kilku poprawek. Jest teraz nawet bardziej rozbudowana od swego pecetowego pierwowzoru - przynajmniej jeśli chodzi o fazę taktyczną. Zmieniono m.in. efekt wybuchu, który nie rozchodzi się teraz znacznie bardziej realistycznie w trzech płaszczyznach. Gdy wystrzelimy pocisk zapalający na drugim piętrze budynku, ogień przepali podłogę i przedostanie się niżej – ponadto ogień uszkadza teraz przeciwnika. Zmienił się również sposób korzystania z broni. Teraz nie można w jednej ręce trzymać karabinu dwuręcznego, a w drugiej jednocześnie zwykłego pistoletu i korzystać z nich naprzemiennie. By strzelać z karabinu musimy mieć pustą drugą rękę. W tej wersji nasi żołnierze cierpieć będą również z powodu przeciążenia, gdy za dużo gadżetów naładujemy do ich plecaków - wszystko zależne będzie od siły danego członka zespołu. Pocket UFO oferuje obecnie: 9 rodzajów krajobrazu, 11 typów przeciwników, 3 rodzaje zbroi oraz 40 rodzajów amunicji.
Pobierajcie Pocket UFO v1.15 z witryny producenta.
Cynk nadesłał Mandor