Jesteście w trakcie tworzenia aplikacji dla Windows Phone 7, chcecie aby program ten dobrze wykorzystywał technologię mutlitouch, ale jakoś nie może okiełznać jej, za pomocą narzędzi udostępnionych przez Microsoft? Wkrótce problem ten będzie dało rozwiązać się w bardzo prosty sposób – instalując dodatkową bibliotekę o nazwie MultiTouch Behavior, nad którą pracuje pewien niezależny programista. Pozwala ona w prosty sposób kontrolować jakie zdarzenia multitouch mają być dostępne dla konkretnego elementu interfejsu tworzonej aplikacji.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Pojawiło się kolejne narzędzie, które sprawi że posiadacze aparatów z Windows Phone 7, raczej nie będą narzekać na ilość dostępnych gier. Mowa o Swf2XNA, czyli aplikacji, ułatwiającej przenoszenie gier i programów napisanych we Flashu dla platformy Windows, Xbox oraz Windows Phone 7.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Do tej pory aby tworzyć aplikacje dla systemu iPhone OS należało nabyć Maca i nauczyć się języka Objective-C. Co jeśli znamy tylko C/C++ i nie chcemy przesiadać się na komputery z systemem od Apple, ale mimo wszystko pragniemy programować dla mobilnej platformy z jabłuszkiem w logo? Ciekawe rozwiązanie proponuje firma Zimusoft. Stworzyli oni bowiem DragonFireSDK, który pozwala pisać programy dla iPhone OS z poziomu PC z Windows i przy pomocy języka C/C++. Kosztuje on 99.95 USD.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Nie tak dawno informowaliśmy o uruchomieniu Windows 95 na HTC Leo. Wczoraj w tym samym temacie na forum xda.dev pojawiły się zdjęcia z Windows XP odpalonym na HD2. Uruchamianie XP trwało całe 5 minut, oczywiście system nie działał ani stabilnie, ani szybko, udało się jednak uruchomić bezprzewodową klawiaturę. Teraz kolej na Vistę i 7kę .