WLAN szansą dla m-commerce
Walser pyta o perspektywy m-commerce dyrektora generalnego Classwave Toma Sweeneya. Sweeney uważa, że bezprzewodowe usługi sieciowe przyniosą korzyści nie tylko klientom, ale i przedsiębiorstwom - poprzez obniżenie kosztów, minimalizację papierkowej roboty i zwiększenie efektywności pracy. Nie widzi natomiast szczególnego zastosowania sieci WLAN w reklamie, opowiadając się za usługami opartymi o "przyzwolenie" klienta, który będzie według własnego uznania zarządzał dostarczanymi mu informacjami i proponowanymi usługami.
Zarówno Walser, jak i Sweeney zgadzają się, że bezprzewodowe sieci lokalne mogą mieć ogromne znaczenie dla rozwoju m-commerce, rozbudzając akceptację klientów dla praktycznych przecież i ułatwiających życie usług. A stąd już tylko krok do przyjęcia się także docelowych usług oferowanych za pośrednictwem sieci rozległych... Artykuł