Idą zmiany w Android Market
Google zamierza odświeżyć swój sklep Android Market. Główne nowości jakich możemy się spodziewać, to podział na kategorie i sekcje. Zostanie poprawione wyszukiwanie oraz dojdzie kanał promocyjny, rankingi, trendy i dział z najlepiej sprzedającymi się aplikacjami oraz wybór między rekomendowanymi przez użytkowników lub wydawców tak zwany editor’s choice.
Strony z podglądem aplikacji dla ułatwienia wyboru będą obfitowały w zrzuty ekranu i szczegółowe opisy z przydatnymi informacjami. Dodatkowo znajdziemy podział na listę, która ułatwia szybsze odnalezienie danej aplikacji oraz listę trendów typującą najbardziej popularne, wysoko oceniane najlepsze programy (“hot”). W obydwu przypadkach listy będą zmieniać się dynamicznie z wysokim wskaźnikiem rotacji, co jest dobrym rozwiązaniem dla mniejszych deweloperów, którzy do tej pory próbowali raptem być zauważeni w sklepie Androida nie mówiąc o sukcesie sprzedaży dobrych programów ich autorstwa. Wygląd samej aplikacji również zostanie przeprojektowany. Ma być bardziej przyjaźniejszy dla oka, z nowymi kolorami i ładną grafiką. Inną znacząca zmiana jaką przyniesie metamorfoza sklepu, to podniesienie limitu plików do 4GB. Więcej informacji znajdziecie pod tym linkiem