Polska firma buduje uniwersalny system mobilnych płatności
"... Istniejąca od 2010 roku polska firma MASSPAY S.A. wkracza w ostatnią fazę przygotowań do uruchomienia prawdziwie uniwersalnego systemu płatności, który ma szansę zastąpić gotówkę w wielu codziennych sytuacjach typowych dla praktycznie każdego konsumenta..."
"... Opracowana przez Henryka Kułakowskiego, założyciela i pomysłodawcę systemu MASSPAY, technologia wkrótce pozwoli posiadaczom telefonów komórkowych GSM na dokonywanie płatności w sklepach, kawiarniach czy serwisach internetowych bez użycia gotówki. Co ważne, proces płacenia komórką jest prosty i zawsze taki sam, niezależnie od rodzaju towaru czy usługi kupowanej przez konsumenta i nie wymaga instalowania żadnych aplikacji – wystarczy dowolny telefon komórkowy GSM.
„Po wielu miesiącach pracy i tworzenia struktury firmy nareszcie mogę powiedzieć, że wchodzimy w ostatnią fazę przygotowań do uruchomienia systemu MASSPAY. Przed nami jeszcze wiele do zrobienia i wciąż wzbogacamy nasze zasoby o kolejnych specjalistów, ale jestem przekonany, że na początku 2013 roku polscy konsumenci otrzymają kolejną, atrakcyjną usługę, która wniesie nową jakość do naszego codziennego życia” - mówi Henryk Kułakowski, Prezes i CEO MASSPAY S.A.
Polski wynalazek o prawdziwie globalnym potencjale.
Firma złożyła już zgłoszenia patentowe w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, co jest zapowiedzią globalnej ekspansji w kolejnych latach. W pierwszym etapie MASSPAY planuje jednak uruchomienie usługi w Polsce, co powinno nastąpić w I kwartale 2013 roku.
Informacje o firmie:
MASSPAY S.A. to polska firma założona w 2010 roku, która na bazie autorskiej, opatentowanej technologii opracowała nowoczesny system mobilnych płatności. Oferowana przez MASSPAY usługa pozwala konsumentom płacić za kupowane towary lub usługi przy użyciu dowolnego, nawet najprostszego telefonu komórkowego GSM, bez potrzeby instalowania jakiejkolwiek aplikacji i bez żadnej opłaty transakcyjnej.
Innowacyjny na skalę światową system mobilnych płatności MASSPAY zaprojektowano tak, aby maksymalnie ułatwić konsumentom dokonywanie zakupów nie tylko w tradycyjnych punktach sprzedaży, jak kawiarnie, kioski, czy sklepy ale również w internecie, gdzie anonimowość i bezpieczeństwo transakcji są najbardziej cenione przez użytkowników.
Usługa dostępna w Polsce od I kwartału 2013 roku..."