Prędkość światła na XScale

Niedawno Intel zaprezentował darmowy zestaw narzędzi dzięki którym można zaprojektować zaawansowane aplikacje wykorzystujące w pełni moc nowych jednostek centralnych tej firmy. GPP Toolkit znajdzie głównie zastosowanie w grach 3D, co pozwoli na ponda 20 krotne zwiększenie prędkości ich pracy.

Demo zaprezentowane na pokazie prasowym wywołało u wszystkich bardzo pozytywne reakcje. Był to renderowany na żywo przelot nad bardzo szczegółowym terenem opracowany na bazie silnika trójwymiarowego Fathammer X-Forge 3D Engine, o którym pisaliśmy już na PocketPage. Urządzeniem które wykorzystano do tej prezentacji był Compaq/HP iPAQ serii 39xx. Prace nad silnikiem firmy Fathammer zostaną ukończone pod koniec tego roku. Sądząc po tym już w 2003 możemy spodziewać się prawdziwego wysypu trójwymiarowych gier na małe okienka.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję