Nie synchronizują się notatki z Outlooka?

Czy otrzymujecie następujący komunikat: "Synchronization cannot be started because you are not able to log on to the network and access information. Restart your desktop computer and synchronize again. If the problem persists, contact your network administrator." przy synchronizacji Notatek z Outlooka, a restart komputera zgodnie z sugestią nie pomaga? Jak podaje artykuł z Knowledge Base Microsoftu, należy stworzyć od nowa plik Personal Folders Store (.pst), ponieważ prawdopodobnie jest uszkodzony.
Microsoft dość szczegółowo podał informację, jak to zrobić dla poszczególnych wersji PIMu firmy, w następujących artykułach:
Microsoft Outlook 97
Microsoft Outlook 98
Microsoft Outlook 2000 (Corporate Workgroup/Other)
Microsoft Outlook 2000 (Internet Mail Option Only)
Microsoft Outlook XP (2002)

W przypadku tego ostatniego, prawdopodobnie również pomaga wybranie funkcji Detect and Repair... z menu Help.


  • Knowledge Base: Notes Do Not Synchronize with Device Through ActiveSync
  • O Serwisie

    Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

    PDAclub POLECA


    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję