Ruszyła ogólnopolska kampania „YOU” dla HTC HD2
Działania online będą wspierane reklamą w prasie, outdoorem oraz prezentacjami prowadzonymi w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży oraz centrach handlowych.
„Gigantyczny, największy obecnie na rynku, 4,3 calowy ekran dotykowy, szybki procesor 1GHz oraz interfejs HTC Sense (rewolucjonizujący sposób obsługiwania telefonu pod względem łatwości, spójności, indywidualnej personalizacji) czyni HTC HD2 zdecydowanie jednym z najciekawszych smartfonów, dostępnych na rynku polskim. Rozpoczynając kampanię chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców i zaprezentować im ogromne możliwości, które posiada HTC HD2”. – powiedział Paweł Orliński, Dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Rosji/CIS.
Kampania jest częścią komunikacji opartej na nowych założeniach pozycjonowania marki HTC pod hasłem „Quietly Brilliant”, oraz kontynuacją międzynarodowej kampanii reklamowej YOU. Kampania odzwierciedla filozofię i podejście firmy HTC w projektowaniu telefonów, dla której głównym założeniem są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.
HTC
HTC jest jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku urządzeń mobilnych i liderem technologicznym w branży, oferującym estetyczne, innowacyjne oraz wysokiej jakości smartfony. Kierunkiem wyznaczającym rozwój produktów HTC jest filozofia ciągłego szukania sposobów na łatwiejsze życie i komunikację międzyludzką dla wszystkich użytkowników smartfonów HTC.
Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie pod symbolem 2498. Więcej informacji o HTC na stronie www.htc.com.
Infolinia techniczna HTC pod nr tel.: 00 800 121 16 66.