Proponowane wytyczne reklamy bezprzewodowej
Opublikowane we wtorek propozycje dotyczą:
- wiadomości reklamowych SMS w sieciach GSM
- wiadomości reklamowych SMS w sieciach innych niż GSM
- środków reklamowych dla WAP
- środków reklamowych dla urządzeń pracujących pod kontrolą Palm OS i dla PocketPC
O ile zezwolimy danemu serwisowi na przysyłanie na nasze urządzenie reklam, w przyszłości będziemy więc najprawdopodobniej otrzymywać: króciutkie (do 34 znaków) SMSy o sponsorze lub "pełnowymiarowe" 160-znakowe SMSy, WAP-owe reklamy tekstowe, graficzne lub mieszane, a na palmtopach - wiadomości o długości 2 linijek. Niewykluczone, że dodane do tego zostaną używane obecnie nieoficjalne formaty: jedno- i trzylinijkowy.
Władze WAA mają nadzieję, że dzięki opracowanym standardom urządzenia bezprzewodowe staną się jednym z najważniejszych mediów reklamowych.
WAA