Nowe nabytki personalne Palma
Hell, w Gateway kierujący promocją nowych produktów i pracami nad strategią na rynku przedsiębiorstw, umożliwił macierzystej firmie wejście na rynek PDA, internetowych i muzycznych urządzeń przenośnych, stworzył oparty na dostawie usług aplikacyjnych (ASP) model działalności małych i średnich firm i wykreślał plany ekspansji na rynku azjatykim, europejskim i środkowoamerykańskim. Wcześniej pracował jako doradca w zakresie zaawansowanych technologii i rozrywki w Boston Consulting Group oraz projektował satelity komunikacyjne dla Hughes Aircraft Company - z wykształcenia jest m.in. inżynierem lotnictwa i astronautyki.
Mendez może się pochwalić dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu logistyką nie tylko w Gateway, ale też m.in. w Citigroup, Allied Signal, Martin Marietta i GE Aerospace. Poprzedni pracodawca zawdzięcza mu efektywny model wykorzystywania zasobów i oszczędności liczone w miliardach dolarów.
Wirt - zanim zajął się działalnością w odnoszącym znaczne sukcesy Riffage.com - nadzorował marketing i obsługę klienta w Diamond Multimedia Systems, wprowadzając na rynek m.in. przenośny odtwarzacz MP3 Rio, i w oddziale osobistych urządzeń elektronicznych Apple Computer, gdzie kierował marketingiem Newtona. Pracował też w NEC Technologies, Cognitive Systems i Atari.
Todd Bradley kierował się w swoim wyborze właśnie dotychczasowymi osiagnięciami nowych współpracowników, chcąc jeszcze wzmocnić pozycję Palma na trzech najistotniejszych dla przedsiębiorstwa rynkach - konsumenckim, przedsiębiorstw i edukacyjnym.
Palm